O ZoomAtTechnology se zajímali marketingoví specialisté z celé ČR

O ZoomAtTechnology se zajímali marketingoví specialisté z celé ČR

V únoru tohoto roku jsme představili světu nový formát zákaznického dne formou virtuální konference s názvem ZoomAtTechnology. Hodinové vysílání v anglickém jazyce bylo natolik úspěšné, že jej do dnešního dne shlédlo přes 7 600 diváků ze 148 zemí světa. Přesvědčit se můžete na https://www.zoomattechnology.com/.

Virtuální konference vysílaná z výrobních prostor ZAT byla jednou z prvních svého druhu v České republice v oblasti B2B. Akci připravoval tým interních i externích specialistů přes tři měsíce a zaujal do té míry, že jsme byli osloveni představit naše zkušenosti s inovacemi v komunikaci se zákazníky na konferenci Marketing for Engineering konané v červnu v Brně.

Letošní ročník konference byl zaměřen na trendy a inovace v marketingu, jak komunikovat se zákazníky a jak být s nimi ve stálém kontaktu. Přednášeli zde zástupci firem, které se nebojí činit v marketingu odvážné kroky a udávat nové trendy. A naše společnost ZAT patří mezi ně.

Na akci vystoupil kolega Martin Brašna, který marketingovým specialistům z celé ČR představil průběh přípravy ZoomAtTechnology, nač jsme se při jejím vytváření zaměřili, jaké technické výzvy jsme museli řešit a jak probíhalo samotné živé vysílání. Po prezentaci následovala živá diskuze, která se dotkla i předmětu podnikání ZAT. V závěru jsme účastníky pozvali na další virtuální konferenci ZoomAtTechnology v roce 2020, na kterou srdečně zveme i vás.

Ve fotogalerii najdete ohlédnutí za ZoomAtTechnology 2019 - mezinárodně úspěšnou B2B konferencí.