Asistentka vedení společnosti
-
Plzeň
-
Backoffice
-
Vhodné pro absolventy
Co tě čeká?
Budeš pravou rukou vedení společnosti. Na starosti budeš mít organizaci času a plánování schůzek pro dva vedoucí představitele společnosti. Budeš se starat o zařizování jejich tuzemských i zahraničních služebních cest, obchodní korespondenci, evidenci smluv, obsluhu zasedací místnosti při jednání a plnění ostatních požadavků vedení společnosti.
Pokud budeš mít zájem, můžeš se do budoucna zapojit i do dalších činností v rámci Backoffice společnosti, jako je komunikace, HR, controlling a mnoho dalšího.
V práci se určitě nebudeš nudit, stereotyp u nás nehrozí 😊.
Koho hledáme k nám do týmu?
Hledáme pečlivého člověka, který rád věci organizuje. Plánuješ si dovolenou do posledního detailu, knížky do knihovny vracíš ještě před termínem, a nikdy se ti nestalo, že bys zmeškal/a domluvenou schůzku?
Dokážeš přitom reagovat i na nenadálé situace? Občas se může stát, že bude třeba schůzky přeplánovat či narychlo najít jiný termín služební cesty.
Pokud tě navíc baví komunikovat s lidmi a s úsměvem na tváři si dokážeš poradit prakticky v každé situaci, pak jsi náš člověk 😊.
Co u nás uplatníš?
- Komunikativnost a otevřenost. Jsi zkrátka člověk, se kterým ostatní rádi tráví čas.
- Zodpovědnost a loajalita. Umíš držet slovo a můžeme se na tebe plně spolehnout.
- Záleží ti na dosažení výsledku. Nerad/a necháváš věci nedokončené či nepředané.
- Dokážeš se rychle a samostatně rozhodovat.
- Bez práce na počítači se neobejdeš, pokud se vyznáš například v Microsoft nástrojích, tím lépe. Interním informačním systémem tě po nástupu provedeme.
- Nevadí nám, pokud jsi čerstvý/á absolvent/ka střední nebo vysoké školy, rádi budeme tvým prvním zaměstnavatelem a vše potřebné tě naučíme. Zároveň ale požadujeme uchazeče s minimálně dokončeným středoškolským vzděláním (maturita).
- Při komunikaci s návštěvami či obchodními partnery společnosti se ti bude hodit základní znalost anglického jazyka.
- Pro občasné služební cesty využiješ řidičský průkaz skupiny B. Můžeš jet i sám/sama, proto preferujeme aktivní řidiče.
Na co se můžeš těšit?
- Zajímavou a rozhodně ne stereotypní práci.
- Prostor pro seberealizaci, inovace a možnost věci měnit.
- Možnost dál se vzdělávat a zapojovat se do dalších činností napříč firmou.
- Moderní pracovní prostředí. Vlastní kancelář, žádný open space.
- Pružnou pracovní dobu, která vyhovuje sovám i skřivanům.
- 5 týdnů dovolené. Pokud budeš chtít, můžeš mít ještě až 5 dní volna navíc.
- Pěkná porce kreditů v benefitním systému Cafeterie.
- Firemní kantýnu, ve které si vždycky něco vybereš.
Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis!