Asistentka vedení společnosti

Asistentka vedení společnosti
  • House

    Plzeň

  • Help Support

    Backoffice

  • Experience

    Vhodné pro absolventy

Co tě čeká?

Budeš pravou rukou vedení společnosti. Na starosti budeš mít organizaci času a plánování schůzek pro dva vedoucí představitele společnosti. Budeš se starat o zařizování jejich tuzemských i zahraničních služebních cest, obchodní korespondenci, evidenci smluv, obsluhu zasedací místnosti při jednání a plnění ostatních požadavků vedení společnosti.

Pokud budeš mít zájem, můžeš se do budoucna zapojit i do dalších činností v rámci Backoffice společnosti, jako je komunikace, HR, controlling a mnoho dalšího.

V práci se určitě nebudeš nudit, stereotyp u nás nehrozí 😊.

Koho hledáme k nám do týmu?

Hledáme pečlivého člověka, který rád věci organizuje. Plánuješ si dovolenou do posledního detailu, knížky do knihovny vracíš ještě před termínem, a nikdy se ti nestalo, že bys zmeškal/a domluvenou schůzku?

Dokážeš přitom reagovat i na nenadálé situace? Občas se může stát, že bude třeba schůzky přeplánovat či narychlo najít jiný termín služební cesty. 

Pokud tě navíc baví komunikovat s lidmi a s úsměvem na tváři si dokážeš poradit prakticky v každé situaci, pak jsi náš člověk 😊.

Co u nás uplatníš?

  • Komunikativnost a otevřenost. Jsi zkrátka člověk, se kterým ostatní rádi tráví čas.
  • Zodpovědnost a loajalita. Umíš držet slovo a můžeme se na tebe plně spolehnout.
  • Záleží ti na dosažení výsledku. Nerad/a necháváš věci nedokončené či nepředané.
  • Dokážeš se rychle a samostatně rozhodovat.
  • Bez práce na počítači se neobejdeš, pokud se vyznáš například v Microsoft nástrojích, tím lépe. Interním informačním systémem tě po nástupu provedeme.
  • Nevadí nám, pokud jsi čerstvý/á absolvent/ka střední nebo vysoké školy, rádi budeme tvým prvním zaměstnavatelem a vše potřebné tě naučíme. Zároveň ale požadujeme uchazeče s minimálně dokončeným středoškolským vzděláním (maturita).
  • Při komunikaci s návštěvami či obchodními partnery společnosti se ti bude hodit základní znalost anglického jazyka.
  • Pro občasné služební cesty využiješ řidičský průkaz skupiny B. Můžeš jet i sám/sama, proto preferujeme aktivní řidiče.

Na co se můžeš těšit?

  • Zajímavou a rozhodně ne stereotypní práci.
  • Prostor pro seberealizaci, inovace a možnost věci měnit.
  • Možnost dál se vzdělávat a zapojovat se do dalších činností napříč firmou.
  • Moderní pracovní prostředí. Vlastní kancelář, žádný open space.
  • Pružnou pracovní dobu, která vyhovuje sovám i skřivanům.
  • 5 týdnů dovolené. Pokud budeš chtít, můžeš mít ještě až 5 dní volna navíc.
  • Pěkná porce kreditů v benefitním systému Cafeterie.
  • Firemní kantýnu, ve které si vždycky něco vybereš.

Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis!

kariera@zat.cz